Jak využít ruličky

Kuba vybaloval nákup tak, že rozbalil všechny role toaletního papíru a postupně začal papír odmotávat. A jelikož se snažím zůstávat klidná za všech okolností, řekla jsem si, že můžeme prázdné ruličky využít. 

Tak jsem si vyrobili chobotničky (a když budu tvrdit, že obě dělal Kuba, tak snad dobré 😋) a také razítka.

Nepotřebujete skoro nic, jen ruličky, barvy, štětce a nůžky.

Já jsem své chobotničce ještě "uzavřela" hlavu, aby jí do ní nepršel a pokud byste si s tím trochu vyhráli, můžete udělat třeba vlásky nebo čepičku. Kubu to moc bavilo a věřím, že bude i vaše děti 😊 .



Z poslední ruličky jsem nastříhala silnější proužky a vytvarovala prsty jednotlivé tvary. Ty pak stačí jen namočit do barvy a můžete tiskat. A pokud nemáte dítě, které nesnáší špinavé ruce, vydrží si s tím hrát opravdu dlouho 😊.

Komentáře

Oblíbené příspěvky